Cum poți avea grijă de creierul tău prin intermediul sucurilor?

Stiai ca poti prepara sucuri excelente pentru a-ti stimula functiile intelectuale? Nu stiai asta?

Pentru a avea grija de functiile inelectuale, nu este de ajuns daca inveti sau daca te antrenezi. Un stil de viata sanatos, alimentatia inclusiv, te va ajuta sa ai cel mai sanatos corp, dar are in acelasi timp un impact extrem de important si asupra creierului.

Descopera deci care sunt alimentele indispensabile pentru a realiza cele mai sanatoase sucuri pentru creier. Degenerescenta creierului nostru se datoreaza in mare parte oxidarii celulelor de catre radicalii liberi. Pentru a incetini acest efect si pentru a stimula creierul, se recomanda o alimentatie foarte bogata in antioxidanti.

Fructele si legumele sunt reputate de altfel, pentru beneficiile lor atunci cand vine vorba despre sanatatea creierului. Este mai ales cazul portocalelor si spanacului, care pot stimula memoria, concentrarea si logica. Afinele si strugurii pot ameliora functiile cognitive, in timp ce fructul kiwi poate sa reduca stresul si nervozitatea. Morcovii, bogati in mod natural in vitaminele B1, B2 si C, contin luteolina, care poate incetini imbatranirea cognitiva.

Sfecla se recomanda si ea deoarece poate ameliora circulatia sanguina inspre creier iar nitratii pe care ii contine permite reducerea riscului de a suferi de accident cerebral vascular. Iar fructele verii precum pepenele verde sau cel galben ajuta si ele la stimularea functiilor cerebrale.

Pentru a consuma un maximum de legume si de fructe, foarte bune pentru sanatate, poti apela la sucurile de fructe, cele mai savuroase si pline de beneficii.

Pentru un boost cerebral poti amesteca de exemplu, o jumatate de sfecla, doi morcovi si cateva frunze de spanac cu putin ghimbir, cu un efect de boost incomparabil.

Pentru un suc plin de prospetime si gurmand, amesteca o ceasca de afine cu banane, seminte de in si ulei de nuca de cocos.

Beneficii pline de prospetime. Vara, poti amesteca pepene verde cu pepene galben si cu menta. Pe langa faptul ca este o combinatie excelenta pentru creier, este un suc plin de prospetime, foarte racoritor, foarte bogat in vitamina C, calciu si fosfor.

Poti consuma aceste sucuri la micul dejun sau le poti lua cu tine la lucru sau cand faci sport, pentru a le consuma de-a lungul intregii zile. Iti vor permite de altfel sa eviti rontaielile nesanatoase dintre mese si reprezinta o modalitate excelenta pentru ca micutii sa consume mai multe fructe si legume.

Consuma sucurile alaturi de fructe uscate. Daca nu ai timp sa prepari un suc, alege fructele uscate, excelente pentru sanatate. Sunt foarte bogate in magneziu, fosfor si vitamine si se pot consuma foarte usor. In iaurt, in salate sau pur si simplu natur, poti inlocui de minune gustarile nesanatoase. Nucile, migdalele sus fisticul sunt excelente.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *